Att tänka på före du skapar din retur
Emballage och packning av returen
Returnera alla varor i originalförpackningen och slå in produkten så att produktens originalförpackning inte skadas. Du får inte tejpa eller limma något direkt på produktens originalförpackning. Du måste säkerställa korrekt förpackning. Varan ska vara oskadad, oanvänd och i originalförpackning.
Varor som inte kan bytas eller returneras
Mat, presentkort och specialbeställningar.
Fria returer för alla klubbmedlemmar
Vi erbjuder fria returer för alla våra klubbmedlemmar.
Fel produkt mottagen eller skadad vid leverans
Om du mot all förmodan har fått fel vara eller dina varor har skadats under transporten till dig vill vi att du skickar ett mail till post@kitchnsverige.se Vi behöver då ditt ordernummer, ett foto på felet/skadan för all hjälpa dig på bästa och snabbaste sätt.
Återbetalning
Återbetalningen av köpeskillingen beror på vilken betalningsmetod du valt att betala med när du la beställningen.
Reklamation
Om du mot all förmodan har problem med dina produkter, skicka oss så mycket information som möjligt om produkten, felet, ordernumret eller kvittot så hjälper vi dig. Om du har problem med en elektrisk produkt behöver vi ytterligare information för att kunna hjälpa dig. Vi behöver en beskrivning av felet, bilder eller video och samt ett foto av typskylten. Typskylten är en dekal med produktens serienummer som vanligtvis placeras under produkten. Observera att du inte själv kan skicka reklamation i retur. Du måste kontakta kundtjänst för ytterligare hjälp. Vid reklamation skicka all information till post@kitchnsverige.se.