Ej inloggad

0 varor
q
Beskrivning
Antal
Pris
499:- kvar till fri frakt.
Gå till kassan


Vanliga frågor

Här hittar du svar på några vanliga frågor.

Vad kostar frakten när jag beställer i webbutiken?
Vi bjuder på frakten för beställningar över 499 kronor, annars kostar det 49 kronor.

Hur fungerar Click & Collect?
För att beställa en vara via funktionen ”Click & Collect” måste du först klicka på själva varan. Därefter väljer du ”Click & Collect”. Då visas en översikt över de butiker där varan finns tillgänglig.
När du har valt butik kan du slutföra din beställning. Du kommer att få en bekräftelse via e-post. Varan betalas i butik när du hämtar den. Varan måste hämtas inom 48 timmar. Butiken skickar dig ett sms när varan är klar att hämtas.
Du kan inte kombinera köp som görs via funktionen ”Click & Collect” med vanliga köp i webbutiken.

Kan ni kontrollera om varan jag önskar finns i någon av era butiker?           
Ja, det kan vi. Du kan även själv kontrollera detta via vårt ”click & collect”-system. 

Hur många dagar tar det innan de varor jag har beställt i webbutiken levereras?
Vi behandlar din beställning så snart som möjligt och alltid inom 1–3 arbetsdagar. Om du väljer servicepaketet med Bring är leveranstiden 2–5 arbetsdagar, beroende på var i landet du bor. Alla våra paket skickas från Västerås.

Vid större kampanjer kan leveranstiden eventuellt bli 1–2 dagar längre.

 

Hur kan jag avregistrera mig som medlem?     
Kontakta oss på post@kitchnsverige.se eller på vår chatt, så fixar vi det. Du kan också skicka ett sms med texten "kitchn stopp" till 72100.

 

Hur registrerar jag mig som medlem?          
Du kan antingen registrera dig direkt i alla våra butiker eller på vår hemsida https://www.kitchnsverige.se/kundklubb/registrera/



Varför får jag inte handla till medlemspris när jag försöker beställa?
För att få medlemspris på de varor du lägger till i varukorgen måste du vara inloggad som medlem.

 

Jag kan inte logga in och har försökt beställa ett nytt lösenord men det går inte. Kan ni hjälpa mig?  
Kontakta oss på post@kitchnsverige.se eller på vår chatt så fixar vi det. Kom ihåg att kontrollera att du angett rätt uppgifter när du loggar in.

 

Kan jag kontrollera status på en beställning som jag har gjort i webbutiken?
Logga in på Min sida. Du hittar status för din beställning under Mina köp.

 

Hur länge har jag bytesrätt på varor som jag har köpt?
Vi erbjuder öppet köp i 30 dagar. Om du har kvar ditt kvitto kan du få pengarna tillbaka, annars får du ett tillgodokvitto.                 

 

Kan jag byta gåvor som har inhandlats från er?
Gåvor som har inhandlats från Kitch’n kan bytas i alla våra butiker, oavsett vilken Kitch’n butik de ursprungligen inhandlades i. Saknas byteslappen? Ingen fara. Så länge varan ligger i originalförpackningen och vi har den i vårt sortiment får du byta den.

 

Jag har ett presentkort som har utgånget datum. Kan jag använda det ändå?
Tyvärr kan du inte använda ett presentkort efter att det har utgånget datum, men du kan skicka en bild av presentkortsnumret till oss så utfärdar vi ett nytt presentkort.

Detta kostar 50 kronor och summan kommer att dras direkt från saldot på det nya presentkortet.

Skicka en bild av presentkortets baksida till post@kitchnsverige.se. Kom ihåg att inkludera ditt namn och adress så att vi kan skicka dig ett nytt presentkort.

 

Jag vill reklamera en vara. Hur gör jag?
Alla reklamationer måste göras i en av våra butiker. Personalen där kan ge dig svar på dina frågor, registrera din reklamation, osv. 

Ta kontakt med din närmaste Kitch’n-butik, så hjälper de dig vidare. En översikt över alla våra butiker med kontaktinformation hittar du på https://www.kitchnsverige.se/butiker/ 

Kan jag byta ut en vara som jag har köpt i webbutiken?             
Du kan byta varan i alla våra butiker.

Om du vill utnyttja ångerrätten och skicka tillbaka varan till oss använder du retursedeln som bifogades försändelsen. Om du använder retursedeln kommer du att debiteras en fraktkostnad på 49 kronor när paketet når oss.

Kan jag köpa ett presentkort på www.kitchnsverige.se?
Presentkort köper du här: https://www.kitchnsverige.se/natbutik/presentkort/

 

Kan jag ändra min beställning?
Tyvärr kan du inte ändra en beställning efter att den har bekräftats.
Om din beställning inte skickas från oss kan vi däremot annullera den och så kan du lägga en ny.

 

Jag har angett fel leveransadress. Vad gör jag?
Om din beställning inte skickats från oss kan vi lägga till en ny adress i din beställning.

Om din beställning skickas från oss kan vi dessvärre inte ändra din adress. Däremot kan vi via Bring hjälpa dig att ändra din adress mot en avgift på 190 kronor.

 

Jag har inget användarnamn utan är bara registrerad som sms-medlem. Hur gör jag för att handla i webbutiken?
Om du bara har registrerat dig som sms-medlem måste du kontakta oss för att ange din e-postadress.

 

Jag har inte fått något e-postmeddelande angående min födelsedagspresent?
Gå till Min sida och kontrollera om du har registrerat ditt födelsedatum.
Födelsedagsmejlet kan också ha hamnat bland din skräppost. Kontakta oss om du inte hittar det där.

 

Kan jag använda mitt tillgodokvitto i webbutiken?
Nej, tyvärr. Tillgodokvitton kan bara användas i våra butiker.

 

Erbjuder ni gratis retur?
Tyvärr erbjuder vi inte gratis retur i webbutiken men du kan byta/ returnera en vara i alla våra butiker. Du kan även returnera varan med hjälp av retursedeln som medföljde dina varor. Om du använder retursedeln kommer du att debiteras en fraktkostnad på 49 kronor när paketet når oss.

Tillbaka