Vanliga frågor
Här hittar du svar på några vanliga frågor.
Har ni några fysiska butiker kvar?
Nej, under våren 2023 stängde alla våra fysiska Kitch'n-butiker runt om i landet. Men vi finns fortfarande kvar online.
Vad kostar frakten när jag beställer?
Vi bjuder på frakten för beställningar över 599 kronor, annars kostar det 59 kronor.
Hur många dagar tar det innan de varor jag har beställt i kitchnsverige.se levereras?
Leveranstiden för Bring postpaket är 2–5 arbetsdagar, beroende på var i landet du bor. Vid större kampanjer kan leveranstiden eventuellt bli 1–2 dagar längre. Postpaket ligger kvar hos ombudet i 7 dagar.
Kan jag ändra min beställning?
Tyvärr kan du inte ändra en beställning efter att den har bekräftats. Om din beställning inte skickas från oss kan vi däremot annullera den och så kan du lägga en ny.
Har ni fria returer på kitchnsverige.se?
Vi erbjuder fria returer för alla våra klubbmedlemmar. Är du inte klubbmedlem debiteras du för en fraktkostnad på 49 kronor när paketet når oss.
Hur länge har jag bytesrätt på varor som jag har köpt?
Vi erbjuder bytesrätt i 30 dagar. Om du har kvar ditt kvitto kan du få pengarna tillbaka, annars får du ett tillgodokort. Observera att matvaror inte omfattas av bytesrätten.
Jag vill reklamera en vara. Hur gör jag?
Ta kontakt med kundservice så hjälper vi dig, post@kitchnsverige.se.
Hur registrerar jag mig som medlem?
Du kan registrera dig här: https://www.kitchnsverige.se/kundklubb/registrera/.
Varför får jag inte handla till klubberbjudande när jag försöker beställa? För att få klubberbjudande på de varor du lägger till i varukorgen måste du vara inloggad som medlem.
Jag kan inte logga in och har försökt beställa ett nytt lösenord men det går inte. Kan ni hjälpa mig?
Logga in genom engångskod här: https://www.kitchnsverige.se/smslogin. Upplever du fortfarande problem är du välkommen att kontakta oss på post@kitchnsverige.se eller på vår chatt så fixar vi det. Kom ihåg att kontrollera att du angett rätt uppgifter när du loggar in.
Jag har inget användarnamn utan är bara registrerad som sms-medlem. Hur gör jag för att handla på kitchnsverige.se?
Om du bara har registrerat dig som sms-medlem måste du upprätta ett konto med din e-postadress för att kunna logga in. Du gör det lättast via denna länk: https://www.kitchnsverige.se/konto/sms.
Hur kan jag avregistrera mig som medlem?
Kontakta oss på post@kitchnsverige.se eller på vår chatt, så fixar vi det. Du kan också skicka ett sms med texten "kitchn stopp" till 72100. Kostnaden för detta SMS är vanlig SMS-taxa från din telefonoperatör.
Jag har ett presentkort som har utgånget datum. Kan jag använda det ändå?
Tyvärr kan du inte använda ett presentkort efter att det har utgånget datum, men du kan skicka en bild av presentkortsnumret till oss så utfärdar vi ett nytt presentkort. Detta kostar 50 kronor och summan kommer att dras direkt från saldot på det nya presentkortet. Skicka en bild av presentkortets baksida till post@kitchnsverige.se, så sänder vi över ett nytt presentkort digitalt till dig.
Kan jag köpa ett presentkort på kitchnsverige.se?
Presentkort köper du här: https://www.kitchnsverige.se/inredning/hemmet/presentkort/